Ruilen en retourneren
Zijn er producten die ik niet kan terugsturen?
Er zijn producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om de redenen hygiëne, gezondheidsbescherming of waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
Vriendelijk vragen wij u de verpakking van de volgende producten omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten: BH’, ondergoed, panty’s en kousen, badmode, haarstylingsproducten, schoonheidsproducten, make- up producten en alle producten uit de beauty lijn.
Retourbeleid ondergoed
Omwille van hygiënische redenen accepteren wij geen retouren van ondergoed. Dit is in overeenstemming met de geldende wetgeving voor consumentenbescherming. Wij raden u daarom aan zorgvuldig uw maat en keuze te controleren voordat u een bestelling plaatst.
Heeft u vragen over onze producten of hulp nodig bij het kiezen van de juiste maat? Onze klantenservice staat klaar om u te helpen!
Is het mogelijk om een bestelling te annuleren of te wijzigen?
Soms kan het voorkomen dat u een verkeerde variant hebt besteld of dat u nog graag enkele producten zou willen toevoegen in een besteling. Helaas is het niet altijd mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze is geplaatst. Voor annuleringen of wijzigingen willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen aangeven wat de status van uw bestelling is en of er nog wijzigingen mogelijk zijn.
Als een order te ver in het processtadium zit, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Als u uw bestelling heeft ontvangen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice om te kijken naar de verdere mogelijkheden.
Als u verkeerde items heeft ontvangen of de items die u heeft ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@purvex.nl om dit verder te bespreken.
Als u niet tevreden bent met de ontvangen producten, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, in originele verpakking, onbeschadigd en in verkoopbare staat zijn. Verzendkosten voor retourzending zijn voor rekening van koper. De retourkosten variëren afhankelijk van de locatie waar u vanaf verstuurt tussen €15 en €30, aangezien de retourzending retour zal worden verstuurd naar ons warenhuis in het buitenland.
Eenmaal geretourneerd heeft u recht op een volledige terugbetaling. We kunnen geen producten terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.
Retournering aanvragen
- Vraag het retourformulier aan via onderstaand contactformulier. Geef uw ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.
- Gelieve het retourformulier te downloaden, af te drukken en in te vullen.
- Stuur uw retourformulier samen met een foto van de producten die u terugstuurt naar info@purvex.nl per e-mail.
- Zorg er na goedkeuring voor dat uw retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet. Stuur de product(en) samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier.
- Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.
- Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig bij ons aankomt. Als zender bent u verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.
- Sluit uw producten in en geef het af bij het juiste afgiftepunt.
- Stuur een follow-up e-mail met uw volginformatie naar info@purvex.nl
- Als wij het pakket hebben ontvangen, dan zorgen wij ervoor dat het aankoopverdragen binnen vijf werkdagen weer op uw bankrekening staat.
Retourvoorwaarden en richtlijnen:
- Alle geretourneerde producten moeten ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en voorzien zijn van een originele (plastic) verpakking.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de producten.
- Zorg ervoor dat alle geretourneerde producten goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
- Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor producten die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
- Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat uw retourzending niet wordt verwerkt.
Neem contact op met ons!
Heeft u vragen over uw retour? Wilt u wat kwijt? Wij helpen u graag! We zijn bereikbaar via de volgende kanalen:
Voor vragen of opmerkingen kunt u mailen naar info@purvex.nl
Voor vragen kunt u ook altijd een DM sturen op Instagram.
En natuurlijk zijn wij ook bereikbaar op Facebook!